Loffe the man

Bilbesiktningen imorse klockan sju.
Hur det gick?
Bara en tvåa faktiskt. Ska fixa lite rost och sen är han all set ett år till.
Jag vet inte om den håller så mycket längre än så.
"När man börjar laga sin bil med silvertejp börjar det närma sig slutet", som det gamla talesättet lyder.
Men jag gillar Loffe. Och Loffe gillar mig.
Jag bjuder er därför på en liten info-ruta.

Namn: Loffe Lindgren
Ålder: 21 år. (Född 1988)
Pris: I SEK 5000. Naturligtvis har han ett enormt affektionsvärde för mig.
Färg: Som bajs när man ätit rödbetor typ. Eller "vinröd" om man så vill.
Intressen: Köra Evelina från punkt A till B. Alltid finnas till hands. Diverse terapeutiska tjänster.  
Skador: Egentligen inga. Hade en list-incident som först fixades med silvertejp, och sedan gipsskruv. Nu - som ny!
Övrigt: Ägdes tidigare av A:s morfar, sedan av A och nu av mig.


Kanske kan vara svårt att se, men detta är post-silvertejp.
Lite diesel på detta, och Loffe kommer att vara som ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback