Ser tillbaka...

Jag satt precis och läste igenom lite gamla inlägg från början av 2008. Alltså för ungefär ett och ett halvt år sedan. Då skrev jag:
 
"Dagens första fikarast avklarad.
Diskussionen rörde barn och giftemål.
Jag har alltid velat gifta mig ung under förutsättning att det är med "den rätte".
Och så att man kan vara gift ett tag och vara säker på att det fungerar.
Innan man skaffar kids liksom.
Gifta sig när man är 25 kanske, och en liten knodd när man är typ 28?!"


Ja, vad ska jag säga? Att tillvaron är ganska föränderlig kanske. Det känns inte ens som att det är jag som skrivit det. Bloggen har sina fördelar. Enligt texten ovan skulle jag alltså gifta mig nästa år och skaffa barn om tre? Nä, det ser väl inte så ut kanske. Jag har skjutit hela projektet lite på framtiden kan man väl säga. Framförallt så känns det inte som det är själva syftet med mitt liv, det finns ju så mycket annat att glädjas åt. Jaja, nog om det. Dagen har hittills varit givande. Har haft några bra samtal och ikväll ska jag och H förbi någon form av utförsäljning av kläder. Sedan skall Kuss firas, han fyller ju 25 år idag. Näpp, nu ringer telefonen. Hejsålänge!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback