TF Lars...

I morse ringde klockan som vanligt 05:30. Jag drog på mig träningsstället och sprang till jobbet i mörker, regn och rusk. Men så här efteråt känns det skönt! Var på jobbet redan vid halv sju, så jag tog tag i projektet: julpynt av kontoret. Bildbevis ser ni nedan - TF (tillförordnad) Tomte Lars har fått komma fram igen! Han får dessutom sitta nära kaffekokaren, vilket är nödvändigt då han är totalt überberoende av denna fantastiska dryck. TF Lars kommer ursprungligen från Ullared, men är sedan ett år tillbaka stolt hustomte på företaget. Så är det med det- Nu måste jag verkligen jobba, har sjukt mycket att göra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill jobba hos dig =) Jag kan hålla tomten sällskap vid kaffekokaren. Kram

2009-11-27 @ 13:02:03
Postat av: Evelina

Du är SÅ välkommen och du får dricka hur mycket kaffe som helst:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback