Tillbaka!

Det blev ingen vidare uppdatering när i helgen. Jag är nu tillbaka i Sverige och är naturligtvis på jobbet.
har varit på kundbesök i Herljunga av alla ställen denna förmiddag. A fyller år idag så vi skal snart ut på hennes födelsedagslunch. Nu kör vi lite försenade bilder från min lilla Schweiz/Italien/Frankrike-trip.


Härliga vyer från alpvägarna


Vi hade tänkt ta en liten mysig alpväg till Chamonix, den var dock avstängd så istället blev det en ÄNNU mindre väg. Och krokig. Här snackar vi en överdosering av 180graders kurvor!


Otroligt charmigt lunchstället i Chamonix. Här satt vi och åt på uteserveringen i bara t-shirt:)

 
Framme i Lucern, Schweiz. På bilden ser vi den kända träbron. Jaja, jag erkänner; jag hade ingen aning om att det fanns en känd träbro. Men nu vet jag. Och ni.


På marknader i Sverige brukar man kunna hitta det mesta. Det kan man i Schweiz också. Inklusive kobjällror.


Väldigt god capuccino i solen på en balkong-uteservering med utsikt över Lucernsjön.


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, ser ut som att ni hade det fantastiskt! :D

Fick du med dig någon kobjällra hem?

2009-11-06 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback