Väska på vift...


När jag landade på Landvetter i söndagskväll så kom naturligtvis inte min väska med. Ett jädrans sätt att på ett direktflyg från Zürich till Schweiz lyckas få med ALLA väskor förutom min.

Igår kväll hade jag fortfarande inte fått hem den och ringde därför och frågade var min precious väska tagit vägen. Den trevliga kvinnan svarade då att min väska "Fortfarande var i Bagdad och tyvärr missat KLM-planet till Göteborg". Jag ställer mig då följande frågor:
- Jag känner inget behov av att åka till Bagdad. Varför gör min väska det?
- Jag har aldrig missat ett flyg. Varför gör min väska det?
- Kan en väska verkligen missa ett flyg?
- Varför ville min väska flyga med KLM?

Frågorna är fortfarande obesvarade men väskan har dock kommit till rätta. Den levererades till jobbet i morse, tack för det säger jag!


Kommentarer
Postat av: nadja

haha väskan ville ut på lite äventyr

2009-11-03 @ 12:20:21
Postat av: Jul

Japp, du lever ett alldeles för tråkigt liv så väskan ville rymma...

2009-11-03 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback