Ciao!

Ciao Bella!
Har idag hunnit avverka både Schweiz, Frankrike och befinner mig just nu i Italien.
Naturligtvis spelar Juventus match och då är man inte direkt ensam i stan. Dessutom betyder det att ingen vin, öl eller sprit serveras under hela kvällen (???!!!). Inte för att jag hade planerat en fylla så här på onsdagskvällen men ändå en väldigt lustig liten regel.

Vi har alltså hunnit med en del idag. Kundbesök i Schweiz och sedan en lång bilfärd på kringelikrokiga vägar med slutstation Turin, Italien. Nu skall vi ut och äta middag med en kund, och imorgon blir det det viktigaste besöket på The Fabrik. Mycket spännande får jag säga! Sedan så får vi se vart det bär. Morgondagens natt är inte bokad, men hotellet för de andra nätterna ligger precis vid sjön Lucern och verkar mycket lovande. Nu - middag!

Ps. Gällande vädret så är det precis så fint som det var tänkt. Typ sensommar/höst. Ganska så najs. 
Pss. Jag älskar italienarnas körstil. Påminner lite om min egen. Lite anarki i trafiken har aldrig skadat någon, som jag brukar säga.  




Kommentarer
Postat av: Jullan

Då var det dags att komma hem då!

Nu!

Med en gång!



Förresten köpte jag en jacka i samma färg idag som din lila. På rean. 300 kronor.

Vad kostade din nu igen...!? ;)

2009-10-29 @ 15:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback