Lååång update...

Sådär - nu skall jag skärpa mig. Mässan är över och jag kan förhoppningsvis få lite mer tid till att skriva. Jag får ju ändå säga att jag har hunnit med en hel del. Vissa bloggvänliga saker, andra inte.  I torsdags gick jag på dejt vilket var väldigt trevligt, räkmacka och vin på Heaven23 följt av promenad hem. Very much enligt the gentleman book - vilket vi gillar. I fredags däckade jag i le pärons soffa och ägnade lördagsförmiddagen åt jobb, sedan blev det springrunda, intervallträning och core. Sedan kom Julia förbi och vi bastade, fixade oss inför kvällen och sedan blev det fest. Någon form av hiphop-partaj i förorten avslutades med en sväng på stan. Svängen på stan avslutades på ett mycket oväntat sätt och nu är jag mer förvirrad än någonsin. Typiskt. Vissa saker kommer ofta i flock, och då är det inte alltid speciellt uppskattat. Ibland vill man bara ha ett enkelt och självklart val. Men så är det ju sällan, för att inte säga aldrig. Men för en gång skull så orkar jag faktiskt inte älta detta i en evighet. Jag får ta det lite som det kommer helt enkelt.

Det blev ju dock inte så mycket sömn i natt, men jag började dagen med en fantastisk brunch hos Sandy. Hon hade bakat bröd, muffins, scramblat ägg, gjort våfflor, smoothies - ALLT! Mätt och belåten åkte jag sedan ut till nya Chilli och träffade H. Hade kikat på en soffa men den visade sig vara en besvikelse så jag köpte istället en tavla, vas och blomma. Har fixat till detta hemma nu och jag är mycket nöjd. Bildbevis finner ni nedan. Nu skall jag snart sova, tidigt men det blir en bra start på veckan. På onsdag åker jag och papi till Italien och kommer inte hem förrän söndag. Skall stänga av min mail och bara njuta av att vara borta. Later!


Vas med tillköpt blomma


Härlig tavla med stor röd blomma
Kuss-Elin; nu kan du få mina gamla tavlor!


Kommentarer
Postat av: Elin

Såja. Haha !

Kommer hem nästa helg ! :P

Postat av: Elin

Såja. Haha !

Kommer hem nästa helg ! :P

2009-10-25 @ 20:48:09
URL: http://elinwadstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback