Flowerkiller...

Jag bloggar lite dåligt känner jag. Det känns som att allt går i ett.
Exempelvis har detta inlägg redan tagit en timma att skriva.
Om en halvtimme slutar jag för dagen för då är det tandläkarbesök i A-hood och sen promenad med Julia som gäller. I övrigt händer det inte så mycket idag. Jag har dock lyckats döda ytterligare en blomma som jag fick på min födelsedag den 16:e september. Ahhhh tänker ni, då har den ändå levt i tre hela veckor! Då vill jag bara passa på att påpeka att bilderna är tagna för två veckor sedan. Sju dagar klarade jag alltså av. Lite av ett rekord. Orkidéer undantagna, för de lever ju rätt länge även om man skiter i dem. Tacksamma jävlar de där blommorna. Hejsvejs!

  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skrattar och njuter. Känner mig stolt över att jag klarar att sköta mina blommor bättre. Köp grässorter, dom kräver inte så mycket av en ;)

2009-10-08 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback