Fredagkväll i Schweiz...

Har hittat en dator med gratisinternet. Ganska sa bra! Dock är bokstäverna lite mystiskt utplacerade och jag vet ännu inte hur man gör ett A med en prick över. Men jag tror ni förstar mig ända. Jag befinner mig just nu i Lucern. Det var mörkt nar vi kom hit, men jag anar att det ar en mycket vacker plats. Vägen hit var ganska lang och krokig men helt klart värd besväret, och det var väldigt roligt att fa se Chamonix. Här i Lucern bor vi precis vid sjön och var balkong har utsikt över vattnet. Jag tar en bild imorgon nar det är ljust sa ni far se. Vi har precis ätit middag och skall snart sova. Imorgon blir det springrunda med pappsen innan vi skall kolla in staden. Bilder far ni inga just nu, för denna datorn är inte riktigt gjord för att blogga. Här kan ni dock se hotellet vi bor pa. Auf wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback