Godmorgon!

Hej allesammans!
Det är veckans sista dag och det börjar precis ljusna utanför fönstret. Har redan varit på jobbet en bra stund, för jag hade lite att fixa med innan telefonen börja ringa och mailen trillar in.
Igår åkte jag och klippte mig, nöjd blev jag men det känns lite ovant. Jag har klippt det kortare och färgat det i en fräschare färg. Efter det åkte jag hem, målade väggen en gång till och sedan hämtade kuss upp mig och så promenerade vi till Sandy och åt middag. Mycket bra torsdag helt enkelt. I eftermiddag skall jag fixa ögonbryn och ögonfransar och sedan måla väggen en sista gång. Planen för kvällen är lite aw på Räven och sedan ska A spela match; Pixbo möter Lockerud. Jag och Kuss åker därmed till Mölnlycke och cheerleadar så mycket vi bara kan. Nu är det hög tid att fylla på kaffekoppen inför dagens första möte.
Ha en fab fredag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket Fiiiint!!!

2009-10-02 @ 10:05:52
Postat av: Therese

Åh så vacker du är och blev!

Finns nästan ingenting jag tycker om så mycket som att catcha up i din blogg, då mår jag bra. Skulle vi försöka slå ihop vårt besök hos Elin? Det låter rajtan-tajtan det! Kram!

2009-10-04 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback