OS i sova?

Av någon anledning har jag hamnat i Sestriere, den gamla OS-orten i de italienska alperna.
Säg så här; det är inte knöfullt här på den lilla byns ENDA öppna hotell. Och då finns det ändå en hel del att välja på vid högsäsong. Inte mig emot. Jag gillar hotellet, jag gillat balkongen med utsikt över de snöklädda alptopparna och jag är mycket nöjd med den italienska pizzan som jag precis åt till middag.

Dagen började tidigt i Turin och spenderades sedan med mycket intensivt möte hela dagen. Detta betyder att jag just nu är ganska mossig i huvudet efter att ha suttit inklämd i ett mötesrum med en syrenivå på minus, plus tio ganska så ivrigt gestikulerande och pratglada italienare.

Imorgon åker vi vidare till Lucern i Schweiz där vi skall sova de två kvarvarande nätterna. Nu tänkte jag jobba ikapp lite innan det är dags att sno Dan Browns nya bok från pappa som jag redan börjat läsa i smyg. Nattinatti!



Utsikten är helt okej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback