Puuuuhhh!

Det är onsdag och jag har inte bloggat sedan i lördags.
Det har varit extremt mycket på jobbet då min kollega är borta och jag jobbar för två.
En liten update sen sist kommer här:
Söndag: morgonpromenad med Julia, lunch hos mormor, fika hos N och kvällshäng med kuss,
Måndag: JOBB. Shopping och bio med mamma, såg Fame och tyckte det var ganska så bra. Mamma sov över.
Tisdag: SJUKT mycket JOBB. Stan med mamma, fika på Språkcaféet, jazzdans och mamma sov över IGEN. Pappa och syrran är i Amerikat så därför får mamma hänga med mig. 

Det är väl ungefär det som hänt. Idag är det fantastiskt väder ute och helst skulle man traska omkring utomhus hela dagen och dricka massor av kaffe. Det får bli ett projekt efter jobbet. Nu måste jag fortsätta jobba. Jag bjuder på två nya shoppingfynd så länge:


Stövlar från Åhlens, 1500:-
Strumpbyxor från Gina.



Jacka i fin färg, köpt på Pickles vid Vasaplatsen


Kommentarer
Postat av: Hanna

Var det stövlarna jag såg när jag var hemma hos dig? Eller har du köpt ett par till? Själv letar jag stövlar men hittar inga bra. Förutom ett par som är på tok för dyra för min plånbok...

2009-10-14 @ 15:26:56
Postat av: Evelina

Det är dom stövlarna som du sett! :)

Postat av: Therese

Tjusiga stövlar, kära du!

Självklart slår vi ihop trippen till Nässjö för hundraprocentig njutning ;P Vi får diskutera saken närmare!

2009-10-15 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback