Dagens...

Skulle bloggat igår kväll, men min granne - aka dlink - hade av någon anledning stängt av sitt internet. Detta ledde till ofrivillig surfcelibat för min del. Dålig stil kan jag tycka att inte meddela sina snyltgrannar när man åker bort eller gör annat som kan leda till att jag står internetlös en hel kväll. Snål säger ni? Smart säger jag.

Nog om detta. Igår efter jobbet tog jag en tripp till Skatås och sprang milen. Underbart höstväder och väldigt härlig runda. När jag strechade vid bilen efter passet, så stod det plötsligt en ung man bredvid mig som undrade hur "det hade gått". "Jo, tack bara fint" svarade jag. Och sen stod vi där och pratade om allt möjligt en stund. Efter ett tag undrade den unge mannen om han kanske "kunde få bjuda mig på fika någon dag". Jag blev minst sagt förvånad och ruskigt imponerad över att det minns folk som är så modiga. Vi bytte nummer i alla fall; en fika har ju ingen dött av liksom. Även om han kanske inte är miml-material (mannen i mitt liv). Då han arbetade som läkare tycker jag att vi hädanefter kan referera till honom som Mr Doc.

Nu ska jag dra igång den här dagen tänkte jag. Ikväll blir det nog ganska lugnt, så man är pigg i helgen. Kanske kolla lite Dirty Dancing med Julia?


Så här ser jag ut idag.
Body - Gina.
Kjol - G-star
Skor - kommer inte ihåg.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glöm nu inte fråga om han har en tårtspade, det är ju först efter det svaret som du vet om han är miml-material!

2009-09-18 @ 08:52:45
Postat av: Evelina

Just det ja! Jag frågar det första jag gör:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback