Es ist Sonntag!

Så var det söndag.
Vädret är typiskt söndag också.
Jag är typiskt söndag.
Fast på ett ganska trevligt sätt.
Befinner mig fortfarande i A-hood och tänkte nog sova här i natt också - tre på raken! Något av ett rekord tror jag; att det dessutom inte känns jobbigt är också ett framsteg. Bror hade till och med lite förfest här igår, med en deltagare som är XXX-ratad, och inte ens det fick mig olustig till mods. Måste erkänna att det kändes lite som en seger. Så nu sitter jag och funderar över dagen. Skall ner till Mormor och Morfar en sväng, sedan kanske en tur till H på en kaffe, och efter det middag hemma hos le päron. Sen blir det till att ta tag i veckan. För övrigt är det fyra veckor tills jag och pappsen åker till Italien nu. Vi tar dessutom några dagar ledig och ska bland annat åka förbi Genevesjön. Det ser jag verkligen fram emot.
Ha en go dag nu vänner!
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback