Längre update...

Ja, vad ska man börja. Det har varit en intensiv men väldigt rolig helg!!
Fredagskvällen blev rätt lugn i form av middag med Julia och Jojo på restaurang.
På lördagsmorgonen ringde klockan redan 06:40 och sedan bar det av till Globen där konventet hölls.

Vi började med ett Combatpass för Rachel (kändis i LesMills världen) och sedan Step för
Lisa. Efter det blev det en liten paus för lunch och shopping, och därefter körde jag BodyAttack. Sjukt jobbigt pass; bara armhävningslåten innehöll över hundra armhävningar och jag tog verkligen ut mig totalt. När jag sedan duschat och tagit mig till centralen för att ta tåget mot Göteborg, var det svårt att hålla upp både ögon och ben. Sov ett par timmar på tåget och blev upphämtad av brosan och A, och sedan blev det cocktailparty i Kullavik.

Det slutade med att jag sov över på soffan och detta först vid femtiden i morse; då hade jag hållt igång i nästan 24 timmar. Redan vid halv tio i morse var vi dock uppe igen och fick en frukost som skulle få vilken hotellbuffé som helst att framstå som fjuttig. En efter en droppade de andra nattgästerna av, och till slut var det bara jag och Mr matchmaking kvar. Jag förstår att ni alla är nyfikna på hur detta gick, och jag kan inte annat säga än att han var mycket trevlig. Jag kom faktiskt precis hem, efter att ha fått skjuts av personen i fråga. Mer än så säger jag inte just nu, vi får väl se vad som händer... Nu är jag dock totalt utpumpad och så jäkla trött. Jag ska packa upp, duscha och sen lägga mig för kvällen. Annars kommer hela nästa vecka att bli konstig. Toodeloo så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback