Ordvitsar är den bästa sorten!

A: Men shit vad konstigt detta mailet låter: "for four items blablablabla". Det låter ju samma liksom.
E: for for for, no for for lambs!
Här lämnas plats för gapflabb då jag tyckte detta var så roligt att jag skrattade så tårarna rann. 
A: Ja, jag avslutar mailet med ett "swedish joke", då blir kunden nog glad...

Moahahahahahah.
Man kvinna bara måste älska ordvitsar.
Speciellt om de är direktöversatta till engelska.
Poängen blir så mycket tydligare då kan jag tycka.  

Nu är arbetsdagen snart slut och jag skall hem och förbereda för gästernas ankomst.
Köss på er!

Kommentarer
Postat av: Nonne

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



FOR FOR LAMBS.

XoD

2009-10-04 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback