Prinsessa

Sådär, då har jag klarat av även denna dagen.
Lika snurrig som resten av veckan, men jag känner att jag har hanterat det klart bättre.
Snart skall jag åka hem, och ikväll har gulle S bjudit med mig på förhandsvisningen av Prinsessa.
Ska bli väldigt trevligt. Det ligger ju ett Espresso House i närheten, så kanske att jag kan få den där
latten innan dagen är slut. Återigen får datorn stanna hemma. Jag gillar det faktiskt. Sitta framför datorn sju till fem varje dag gör ju att det är ganska skönt att slippa den på kvällarna. 
Bye Bye!

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Känns det som att du bor på jobbet? Du skriver att du lämnar datorn hemma varje gång, men misstänker starkt att du menar jobbet. Ha en rikigt mysig kväll, det är du värd. Puss

2009-09-09 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback