Produktiv måndag...

Har haft en produktiv eftermiddag!
Gjorde lite ärenden efter jobbat, bland annat så köpte jag färg inför re-målandet av väggen, fönsterskrapa och lite mat. Färgen köpte jag på Colorama där jag också hittade svarta kakelklisterlappar. Jag har några fula gröna kakelplattor i det annars vita och stilrena kökskaklet, så nu när jag ändå sprang på dem så tänkte jag testa. Jag måste säga att jag är mycket nöjd! 40 kronor jämfört med flera tusen för att kakla om alltihop. Ganska mycket enklare också. Efter att ha pysslat med detta en bra stund, tvättade jag också alla fönster i lägenheten, så nu känns det riktigt fräscht här hemma. Kuss har varit förbi en sväng och vi tittade på shf tillsammans; briljant program. Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan sova. Natti natti!   

   
Kaklet före och efter...tjusigt!?

























Nyputsade fönster - härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback