Tisdag.

Om inte jag bloggar tidigt på morgonen så hinner jag verkligen inte det under dagen.
Nu har jag egentligen inte tid heller, men jag tänkte slänga ihop några rader.
Ikväll skall jag baka tårta igen tänkte jag. Ska ta med lite till jobbet imorgon.
Så först baka, sen dansa Jazz. Riktigt roligt! Speciellt nu när det är en lite mer avancerad grupp så man får tänka lite - det vill rensa hjärnan från allt annat som man går omkring och klurar på.  
Pratade med Sandy förut och nu är det spikat att det blir Kajakpaddling i helgen! På lördag åker vi ut till Marstrand och sedan blir ut på havet och sova i tält (Tält????!!!!). Jag gillar dock konceptet "aktiva helger" så det ska bli kul! Det är ju lite av en väderberoende aktivitet dock, så fingers crossed för sol och lite vind!
Nu - EFTERMIDDAGSKAFFE!!
 

Kommentarer
Postat av: nonne

om es regnet am samstag och det inte paddlas och tältas så kom till kållered, sportlife och kettlebella! :)

2009-09-15 @ 15:24:44
Postat av: Evelina

Självklart hade jag gjort det, fast nu såg jag på messet att det inte blev något...:( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback