Träning, svamp och fotboll!

Vilken härlig söndag det blev!
Började dagen med frukost på altanen i strålande sol.
Sedan blev det en springrunda och lite core.
Efter detta hjälpte jag päronen att städa lite skåp och sedan kom kuss på besök.
Vi gick på skogspromenad och då min morbror plockat 6kg (!!) svamp igår, förväntade vi oss att hitta minst en hel lunch var. Kanske hade han tagit all svamp som fanns att tillgå, vad vet jag, vi fick inte ihop till världens största måltid om man säger så. Men som vi alla vet; kvalité före kvantitet osv.
Efter detta blev det en tur upp till fotbollsplan där vi kollade på matchen. Självklart vann vi, och därmed är det också troligare att laget stannar kvar i 2:an, vilket är najs. Sedan blev det middag hemma hos päronen, föjt av biltur tillbaka till stan. Vi höll på allvar på att frontalkrocka med en gigantisk långtradare som körde på felsida vägen, mycket obehagligt så här i efterhand får jag säga. Men nu är jag i alla fall hemma, safe and sound.
Ska sova nu så att jag börjar veckan pigg och utvilad. Jobbar bara fyra dagar nu, då det blir sthml på fredag.
Dags att slurpa i sig de sista dropparna av koppen med chokladthe, nattsinufsan!


Svampplockar-outfit...


Kuss och vovven i någon form av träsk...på väg mot svampen! 




Fotbollsplanen precis vid sjön. Mycket fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback