It's here...

Ingen har varnat mig för detta.
Jag har ju hört folk prata lite om det såklart.
Vissa mer än andra.
Men i morse kunde även jag konstatera:
Det är höst.
Det blåser stormliknande vindar.
Träden börjar skifta i lite gulliknande nyanser.
Himlen har allt oftare en gråaktig färg.
Det börjar mörkna tidigare, och det blir tyngre att gå upp på morgonen.
Slutsatsen jag kan dra av detta är att det får bli en tur till IKEA snart.
Börjar bli dags att stascha upp lite i ljusförråden, så att säga.

När jag kom hem från jobbet igår, somnade jag nästan direkt.
Redan på plats framför datorn igen, så det känns knappt som jag varit hemma.
En del möten och lite fix och trix idag, men annars rätt lugnt.
Kan tänkas bli en aw på Räven idag med kuss och lite annat löst folk.
Helgen är helt oplanerad och det är SÅ skönt.
Later people!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hårding;)

2009-09-04 @ 15:38:31
Postat av: Björn

Du behöver inte se så otroligt glad ut ;) Hemskt snygg skjorta för övrigt!

2009-09-05 @ 15:35:58
Postat av: Evelina

Björn: klockan är halv sju på morgonen - vad begär du av mig??? (och tack förresten!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback