Onsdag - the day som gud glömde.

Klockan är redan tio.
Ganska "tom" dag om man ser till möten och liknande.
Imorgon blir det dock lagret för mig day and night.
Jag tror att det skall åkas en del truck, klättras på pallstilage och klistras lite etiketter.
I eftermiddag blir det någon form av träning of cööööörse.
Exakt vad beror lite på väder och vind...
Kuss ringde igår och sa att jag skall få någon form av överraskning under dagen.
I vanlig ordning så är jag såååååå nyfiken.
Den som lever får se.
Om jag lever får jag se.
Und so weiter.
I övrigt håller jag på och försöker fatta ett beslut.
Det går sådär.
Jag pendlar mellan JAAA, det är klart, why not??! och NEEEEJ, gud vad läskigt och onödigt!!
Om ni får veta vad det är?
Moahahahaha. Tillåt mig hånflina. (Nej, det får ni alltså inte).
Auf wiedersehn folket!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu skiner solen, kanske lutar åt promenix trots allt.

2009-09-02 @ 10:40:52
Postat av: Alexander

I wanna know!!!

2009-09-02 @ 11:17:39
Postat av: Superanonym person du absolut inte känner...alls!

Jag vet...

2009-09-03 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback