Halvtid...

Vilket underbart härligt höstigt väder det är idag!
Överhuvudtaget känns det som en rätt bra dag detta.
Lika mycket bös på jobbet såklart, men imorgon rymmer jag till kungliga hufvudstaden.
Gött! (fast det där uppe kanske man säger typ "pörd" eller nått annat konstigt??"

Om en kvart är det lunch och då ska jag och A traska bort till 421 och köpa lite slingmedel till mig för Jullepullan ska fixa mitt hår ikväll. Måste ju vara fin till helgen. Och dessutom (vilket jag kanske inte nämnt) så skall jag på inflyttningsfest/cocktailparty i Kullavik på lördagkväll. Jag åker direkt från Stockholm. Ska bli riktigt kul. Det är en kollega/vän som har festen, och dessutom försöker de matchmaka ihop mig med en av deras vänner som också kommer. Jag har sett kort. Det ser lovande ut. Ytterligare en anledning till att fixa håret med andra ord. För det vet vi ju alla, att utseende är allt. Med detta avslutar jag detta inlägg.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback