Jahaja...

Vissa dagar är jobbiga dagar.
Idag är en sån dag.
Jag är trött, hängig, sur, grinig, omotiverad, irriterad...etc.
Det enda jag vill göra är lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och stanna där...
...i tre hundra år. Give or take a few årshundraden.
Fick en liten flashback from my past igår. Vet inte om det har med saken att göra.
Lite kanske.
Har ni sett teckande filmer (eller typ Scrubs) när två personer står och pratar med varandra. Helt plötsligt så får man se när den ena personen goes crazy på den andra (slag, sparkar, nackskott etc) fast i själva verket står de bara kvar och pratar lugnt och sansat? Lite så kan jag känna att det var igår. Jag ville liksom ta tag i personens axlar, skaka om riktigt ordentligt, och skrika; MEN REAGERA DÅ FÖR I HELVETE!!! Jag gjorde alltså inte detta. Jag log artigt och konverserade i ett mycket normalt och vänligt tonfall. Kanske är det den inåtvända ilskan som gör sig påmind idag. Nu tänkte jag gå på lunch gå och lägga mig i vilorummet och sova en stund. Nattinatti!


Stresshantering när den är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Hanna

En kram verkar behövas idag så här kommer en stor!

2009-09-07 @ 12:56:21
Postat av: Evelina

Hanna: det tackar jag så väldigt mycket för:)!

Postat av: Julia

Och jag hånglar upp dig lite grann sådär...

2009-09-07 @ 19:53:49
URL: http://msjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback