Vad har jag gjort idag? Vad har jag INTE gjort idag?!

Jag börjar detta inlägg med att tala om att fågeln nu är begraven.
Enligt säkra källor har en man, aka min far, skyfflat in den i en sopsäck.
Jag kan väl bara passa på att påpeka att det inte är så himla konstigt att jag blivit lite okänsligt av mig. 
Inte med en sån farsgubbe.  
I vilket fall är min mer empatiska sida övertygad om att måsungen nu är i himlen, eller valfri plast där man hamnar då man lämnat jordelivet. Nog om detta.

Dagen har som vanligt varit rätt hektiskt. Jobbet är väldigt roligt och givande, men det händer en hel del och jag rullar väl inte tummarna direkt. Roliga saker som är på g är dock kundbesök i Italien och ett leverantörsbesök hos mina kära polacker. Detta ser jag verkligen fram emot.

Efter jobbet idag blev det i alla fall pedikyr, ögonfrans och brynfix. Väldigt nöjd, men var lite orolig ett tag när min pedikyrist skar sig på kniven både en och två gånger och dessutom rätt djupt. Mig veterligen har jag dock alla tår kvar, vilket känns ganska skönt. Sitter det inte någon form av balanssinne i stortån? I alla fall, efter det så hade jag fyrtiofem minuter på mig att snabbshoppa, och fick köpt en bodyscrub från Bodyshop och ett par mörkgrå chinos på Mandel. Mycket bra!

Sedan var det bara att skynda sig till gymmet där jag körde en spinningklass döpt till "Highway to hell", vilket beskriver passet ganska så bra. Liksom känslan efteråt. Sedan bar det av hemåt med ett stopp på Johnny Foxes, i folkmund också kallat Räven, och pratade lite med kuss som satt och tog en öl med E. Efter detta var det dags för sista punkten på dagens schema, städning! Storstädade lägenheten i någon form av rekordfart, duschade och gick sedan över till kuss. Han hade bakat biscotti, så det blev en kopp te och några sådana till kvällsmat vilket kändes mer än välförtjänt. Nu är jag verkligen helt slut och skall sova. 


Det ser ut att fortfarande vara fem stycken, eller?

  
Bodyscrub med kokos.
Har ett bodybutter i samma serie också.
Me like.
Byxorna frå Mandel får ni troligtvis se imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback