Första semesterdagen!

Efter jobbet igår så hämtade jag upp kuss (se hunbajshistorien del 1 och del 2) och så åkte vi ner till killingholmen och tog ett jag-har-precis-fått semester-dopp.
Det åskade och regnade, men vattnet var varmt.
Sedan handlade vi lite och jag lagade omelett med valnötssallad (bästa-kocken-ever-I-know!)
Efter det var jag helt slut, för lite sömn det senaste?, så jag gick hem, kollade några SATC-avsnitt och somnade klockan 21:15.
När klockan ringde i morse tolv timmar senare så ville jag fortfarande ha mer sömn...hallå???
Det blev inget med det. Jobbade lite istället (det är tufft att vara da Boss), käkade frukost och nu ska jag gå och möta Julia. Vi ska promenera ner till Sportlife Ullevi och köra ett combatpass.
Sedan bär det av till A-hood och ikväll vet ni ju vad som händer!
Ha det gött mina vänner!

Ps. Tur att man inte är hemma i soffan framför tv:n den här tiden på dagen i vanliga fall. Martha Stewart är ju skit läskig! För att inte tala om alla dessa fruktansvärda ordleksprogram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback