Fredag it is...

Har gått upp ur sängen.
Gjort kaffe.
Jobbar.
Sen skall jag åka med mormor och reklamera hennes glasögon.
Det går tydligen rykten om att jag är bra på att
förhandla i affärer. Moahaha!
Sedan skall jag åka hem till lägenheten och hänga upp tavlan och piffa lite.
Bra ruskdag för sådan sysselsättning!
Sedan kommer Julia till mig ikväll för mys och pys. Jag planerar att laga lite middag.
I övrigt händer det inte så mycket just nu känner jag. Och det är väldigt skönt.
Tar kanske till och med vilodag från träningen idag.
Imorgon blir det oavsett rpm på Sportlife City.
Bye bye!

Typisk svensk sommarvy.
Tagen igår på väg hem från Bäckebol.
Nästan så man skymtar 45.an i bakgrunden.
Vackert.
Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback