SURprise...?!

Vad det var för överraskning som Kuss hade till mig?
Tja, det kan ha varit att han fått J att parkera sin bil så nära mig på p-däcket att jag var tvungen att klättra över passagerarsätet i morse. Det kan också ha varit en gåva på tre miljoner i kontanter. Feel free att gissa, så att säga. Tänkte slutat i tid idag, istället blev det till att skynda hem, slänga på sig träningskläder och hämta H vid korsvägen. Powerwalk i backiga Skatås, handling på Ica, lite core och middag hemma hos Kuss tillsammans med J, och Sandy. De plockade till och med fram wirre och tonic, jag nöjde mig dock med kaffe. Riktigt go onsdag alltså! Nu måste jag snart dock nana och förbereda mig inför morgondagens bravader på jobbet. On the bright side så slipper jag tvätta håret nu (lagret är inget clean place), on the mindre bright side så är mer än tolv timmar på jobbet sällan roligt/kristligt. 

 
Har precis fyllt på förråden av mina två favoritdrycker: Yogi chokladthe och Illykaffe. Detta är de två absolut bästa sorterna av båda. Dyrt, men gott och därmed värt det. Jämför med en latte/chai på stan så är det ju i princip hur billigt som helst. Jag har ju nästan sparat pengar nu kan man säga.   

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback