Den kulturella faktorn..

Sådär ja, då var det färdigdansat för idag.
I ett svagt ögonblick bestämde sig jag och J för att byta till en lite svårare nivå.
Det är så sjukt mycket folk i den gruppen vi är i nu, och som de smålänningar vi är så ska vi fasenimej ha valuta för pengarna. Nästa vecka alltså. Dubbelt så svårt - hälften så mycket människor.

Efter dansen så analyserade vi
helgens bravader. Vad gick snett i hela M+E=S ekvationen? Vi kom inte fram till så mycket mer än att M helt klart föll på den beryktade Yrroll-faktorn. Kort och gott bygger den på att en person som har låga poäng, eller helt saknar denna faktor, inte kan fylla i meningar som:

- Lite bögig kanske... (men väldigt parant)
-
Rasta mutta...(simmerlainen!)
-
Men för i helvete, det är ju ett negerbarn...(människan är ju rasist!)
- Jag var en liten sväng förbi doktor Dängrot här på förmiddagen för att höra om det var något som skulle opereras bort innan semestern, men han var så skeptisk så...(Underbar människa, känner honom också!)


Ja, ni förstår ju att M falerade ganska brutalt på just denna punkt. Inte heller Nile City-faktorn lyckades han få till. Det spelade liksom ingen roll hur många GOOOOOOMOOORRRROON, GOOOOOOMOOORRRROON!! jag fick till, han var liksom inte med på noterna ändå.

Då har vi klarat ut det i alla fall, så kan vi alla gå vidare. Och jag har fått ytterligare en punkt på "så-här-bör-den-perfekte-mannen-för-mig-att-se-ut-lista". Ja, självklart har jag en sådan. I Word dessutom, håller på att exportera till excel så jag skall kunna göra lite fler beräkningar och så. Det går bra nu.

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Alexander

GOOOOOOMMMMOOOORRRRRROOOOOONNNN, GOOOOOOOOMMMMOOOOOORRRROONNNNNN=)Kan inte annat än att älska Nile City=) Hade varit mycket underhållande att få läsa hur din "så-här-bör-den-perfekte-mannen-för-mig-att-se-ut-lista".. skicka ett exemplar tack=P

2009-09-02 @ 11:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback